Remember the Milk… το απόλυτο δωρεάν εργαλείο υπενθυμίσεων!
Remember The Milk! Η εφαρμογή με αυτό το περίεργο όνομα, έχει βρεθεί μπροστά μου αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, και ομολογώ πως την προσπερνούσα κάθε φορά. Αυτή τη φορά όμως αποφάσισα να τη γνωρίσω καλύτερα και δεν πίστευα στα μάτια μου με όσα διάβαζα. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από σχεδόν 4 εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο, και ενώ ξεκίνησε το 2004 ως ένα απλό έργο στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την οργάνωση και τη διαχείριση των υποχρεώσεών μας! Οι δυνατότητές του πραγματικά αμέτρητες, το περιβάλλον απλό και συνάμα υπερπλήρες. Ας το γνωρίσουμε!
Επισκεφτείτε τον επίσημο Ιστότοπο και κάντε εγγραφή. Εναλλακτικά χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας σε Google ή Facebook. Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής είστε έτοιμοι να αρχίσετε να προσθέτετε τις εργασίες – υποχρεώσεις σας.
Πατήστε λοιπόν Add Task και γράψτε τι θέλετε να κάνετε.
Καταγράψτε την υποχρέωσή σας (task), και με την εργαλειοθήκη ακριβώς από κάτω, ορίστε την ημερομηνία (due date), την προτεραιότητα (priority), υπενθύμιση επανάληψης (repeat). Ακόμη, δημιουργήστε λίστες με τις εργασίες σας (για ομαδοποίηση εργασιών) και προσθέστε ετικέτες για εύκολη αναζήτηση και κατηγοριοποίησή τους.
Μέχρι στιγμής έχουμε περιγράψει λειτουργίες για μια πλήρη ηλεκτρονική ατζέντα. Όμως οι δυνατότητες απογειώνονται με τις επιλογές διαμοιρασμού. Μπορείτε να κοινοποιήσετε μια εργασία ή τις λίστες με τις εργασίες σας σε ένα συνεργάτη σας. Να καθορίσετε τα δικαιώματα, το αν απλά θα τα δει ή /και θα τα επεξεργαστεί. Φυσικά μπορείτε να αναζητάτε εργασίες προσθέτοντας φίλτρα-κριτήρια στην αναζήτησή σας.
Η εφαρμογή υποστηρίζει ακόμη την “Έξυπνη Προσθήκη” (Smart Add) εργασιών, με την οποία μπορείτε να γράψετε σε μια γραμμή τα πάντα και η εφαρμογή να “καταλάβει” από μόνη της τι και πότε θέλετε να το κάνετε. Δείτε μερικά παραδείγματα: Pick up the milk tomorrow, Return DVDs next Friday Call Lizzie at 9am Thursday, Return books in 2 weeks @Library, Take out the trash on Oct 3*weekly. Όλα τα παραπάνω δουλεύουν τέλεια στην αγγλική γλώσσα και σύμφωνα με τους δημιουργούς θα είναι σύντομα διαθέσιμο και σε πολλές ακόμη (και στην ελληνική γλώσσα). Ακόμη και τώρα όμως, υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, γνωρίζοντας τις ιδιότητες συγκεκριμένων ειδικών χαρακτήρων.
Ας δούμε ένα παράδειγμα, για να καταλάβετε τι εννοώ:
Για να δουλέψει καλύτερα θα πρέπει να έχετε ήδη δημιουργήσει κάποια λίστα (π.χ. Οικογενειακές Υποχρεώσεις, Δουλειά, κλπ…), και κάποιες ετικέτες:
Να έχετε προσθέσει κάποιες τοποθεσίες, όπου λαμβάνουν χώρα οι υποχρεώσεις σας (π.χ. Σπίτι, Σχολείο, Γραφείο, κλπ…). Να σημειώσουμε πως με τη χρήση διεύθυνσης (Address), υπάρχει επικοινωνία με τους χάρτες Google, για να οριστεί η ακριβής θέση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ειδικά αν πρόκειται να αναθέσετε κάποια εργασία σε συνεργάτη σας.
Ακόμη προσθέστε μερικές επαφές, για να μπορείτε να αναθέτετε εργασίες σε συνεργάτες σας.
Έχοντας λοιπόν τα παραπάνω, ας προσθέσουμε μια εργασία με χρήση του Smart Add:
Πηγαίνουμε στο Add Task και πληκτρολογούμε για παράδειγμα: Διαγώνισμα Α΄ Γυμνασίου.
Στη συνέχεια εισάγουμε τον ειδικό χαρακτήρα ^ και άμεσα εμφανίζεται ένα μενού για να εισάγουμε ημερομηνία. Επιλέγουμε την επιθυμητή και προχωράμε εισάγοντας τον ειδικό χαρακτήρα #, και διαλέγουμε από το μενού που εμφανίζεται μία από τις λίστες ή τις ετικέτες μας. Ομοίως με το χαρακτήρα ! ορίζουμε την προτεραιότητα (δηλαδή πόσο σημαντική είναι η υποχρέωσή μας), με το ~ την έναρξη της υπενθύμισης, και με το @ την τοποθεσία. Τέλος με το + προσθέτουμε άτομα από τις επαφές μας.
Για να δείτε λεπτομέρειες της έξυπνης προσθήκης, πατήστε εδώ.
Για να πάτε ένα βήμα παραπέρα, μπορείτε να συγχρονίσετε το Remember the Milk με το Microsoft Outlook, με την εφαρμογή MilkSync. Εκτός του Outlook, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με το Gmail σας, το Google Calendar, το Twitter, το Evernote και πολλά άλλα…
Πολύ σημαντικό στοιχείο της εφαρμογής, η υποστήριξη όλων σχεδόν των συσκευών (pc, laptop, tablet, smartphones και smartwatches!), των λειτουργικών συστημάτων, και των μοντέρνων Browsers. Στη σελίδα λήψεων εφαρμογών θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για να χρησιμοποιείτε το Remember the Milk από οποιαδήποτε συσκευή!
Επίσης θα βρείτε απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση, στο κέντρο βοήθειας της εφαρμογής, εδώ, αλλά και αμέτρητες συμβουλές και ιδέες χρήσης, εδώ!
Είναι ένα από τα λίγα άρθρα που δεν έχω να σας προτείνω κάποιο βίντεο – οδηγό. Και αυτό διότι τα περισσότερα αφορούν παλαιότερη έκδοση της εφαρμογής, οπότε θα σας μπερδέψουν, και όποια σχετικά πρόσφατα υπάρχουν, έχουν κακή ποιότητα και ήχο και δεν θα πετύχουν τους αναμενόμενους στόχους. Νομίζω όμως πως δε θα έχετε κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μετά την ανάγνωση του άρθρου. Φυσικά θα παρακολουθώ το θέμα και μόλις εντοπίσω κάποιο καλό βίντεο θα επανέλθω με update!
Αν νομίζετε πως έφτασε η ώρα να οργανωθείτε, δοκιμάστε το Remember the Milk τώρα!